making an order
sorry, no translation available yet. the webshop however should guide you through the right process.
Bestellen bij ons is eenvoudig en snel, vooral als u al eerder bij ons heeft gekocht en uw gegevens bekend zijn.
Mocht u problemen ondervinden, volg dan onderstaande stappen.
Stap 1
als u een produt hebt gevonden wat u wilt bestellen, klik dan 'BESTELLEN' Vervolgens komt het artikel in uw winkelwagen. Bij sommige artkelen, zoals bijvoorbeeld fietsen, moet u eerst uit een keuzemenu een maat selecteren.
Wilt u nog verder winkelen en eventueel nog meer artikelen toevoegen, klik dan op 'GA DOOR MET WINKELEN'
Stap 2
Is uw bestelling compleet kunt u klikken op 'WINKELWAGEN' rechtsboven. Hier kunt u indien gewenst het aantal aanpassen of artkelen verwijderen
Hier worden ook de eventuele behandelingskosten of verwijderingsbijdrage.vermeld.
stap 3
om de bestelling te voltooien, heeft u meerdere opties.
- Heeft u al eens bij ons gekocht en een account aangemaakt, dan klikt u op 'KLIK HIERr'
- Als u in de toekomst nog eens bij ons wilt bestellen, is het verstandig om een account aan te maken. Uw gegevens zoals adres blijven dan bewaard en hoeft u bij een volgende bestelling alleen uw password in te vullen. Klik dan op 'ACCCOUNT AANMAKEN'.
- Als u dat niet wenst, kunt u ook afrekenen als gast. Klik dan op 'AFREKENEN ALS KLANTt'.
Er opent zich een scherm waarin u wordt gevraagd uw gegevens in te vullen. De verplichte velden zijn gemarkeerd. Als u klaar bent, klikt u op 'OPSLAAN'.
Stap 4
kies een verzendmethode. Als er bij uw bestelling een fiets zit, kiest het systeem automatisch 'fietsvervoer'. U kunt natuurlijk altijd kiezen voor 'AFHALEN' en alleen als u binnen een straal van 10 km van Roosendaal woont ook 'RIJSDIJK TWEEWIELERS EIGEN BEZORGING'.
Hierna kunt u desgewenst een bericht aan ons achterlaten.
Stap 5
Daarna kunt u de betaalwijze invoeren.
Als u met iDEAL betaalt, komt u na uw bankkeuze terecht in uw bankomgeving.
Van uw bestelling krijgt u via e-mail een bevestiging. Als de betaling is geschied, krijgt u hiervan ook een bevestiging. De afwikkeling van uw bestelling wordt dan in gang gezet.
shipping
We try to send your goods as soon as possible, but at least within 3-5 working days. If that proves impossible, we'll send you an e-mail.
shipping/handling |
||
|
||
orders up to € 100,- orders form and above € 100,- |
handling charges € 6,75 free * |
|
shipping by PostNL TO Belgium | ||
orders up to € 100,- orders from and above € 100,- |
handling charges € 9,50; free * |
|
* bicycles are only shipped within the Netherlands. Cost: € 39,- | ||
|
||
|
||
Payment |
||
We offer three payment methods:
|
returning goods
sorry, no translation available yet. the webshop however should guide you through the right process.
U kunt binnen 7 dagen een (deel van) bestelling retourneren.
Retourneer geen artkelen voordat u van ons goedkeuring daarvoor heeft gekregen!
Ga als volgt te werk:
Open ´MIJN BESTELLINGEN' in de voettekst van de website. U kunt ook klikken op de link in de e-mail waarin uw bestelling is bevestigd. U komt daarmee ook de website bij uw bestellingen;
Open de beteffende bestelling en zet een vinkje in het vak van het artikel wat u wenst te retourneren;
Geef indien gewenst een reden op. Hier kunt u ook opgeven of u een vervangend artikel wenst te ontvagen.
Bevestig uw keuze.
U ontvangt van ons na enige tijd een e-mail waarin we uw retourverzoek bevestigen;
Ga naar onze website. Hier vindt u onder de kop ´MIJN RETOURZENDINGEN´ uw verzoek;.
Druk de retourslip af en stuur deze met de retourzending mee.
U dient de betreffende artikelen in nieuwstaat, ongebruikt en in de originele verpakking te retourneren.
Binnen 14 dagen nadat we de artikelen hebben ontvangen, wordt de waarde van de artikelen minus € 6,95 behandelingskosten teruggestort op dezelfde rekening als waarmee de artikelen zijn betaald.
Wenst u een vervangend artikel te ontvangen met een waarde van minimaal € 50,- dan geldt de aftrek van € 6,95 behandelingskosten niet.